niedziela, 27 lipca 2014

Mała czarna

Małą czarną uważam za podstawowy element każdej damskiej garderoby. Sukienka, dzięki prostemu krojowi nadaje się na wiele okazji - wystarczy zmienić dodatki np, buty, założyć kurtkę jeansową i już mamy zupełnie inny outfit. Pomimo, iż jest ona ponadczasowa myślę, że należy co jakiś czas zaopatrzyć się w nową, biorąc pod uwagę chociażby utratę koloru podczas prania. Ostatnio, jeszcze na wyprzedażach udało mi się dostać właśnie małą czarną. Moja poprzednia była już zniszczona, dlatego cieszyłam się bardzo, gdy wraz z siostrą, zauważyłam ją w sklepie. Przeważnie, wybierając sukienki, decyduję się na podkreślające talię. Pomyślałam, że przyda mi się trochę zróżnicowania w szafie i wybrałam prostą, z dekoltem i złotymi łańcuszkami na ramionach. Połączyłam ją z pomarańczowo - pudrowo różowymi sandałkami na szpilce. Co myślicie o takim zestawieniu? :)





sukienka - zara / sandałki - stradivarius






17 komentarzy:

  1. mała czarna to must have każdej garderoby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te sandałki. A mała czarna to klasyka, która musi się znaleźć w każdej szafie:)

    Buziaki i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam się w butach <3
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz *.*
    piękne buty masz *o*

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super sukienka ;)

    wuki-and-czusi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sukienka. Powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    http://modoweszalenstwo12.blogspot.com/ zapraszam do mnie , pozostaw komentarz na pewno się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie w niej wyglądasz! :) Jednak moją uwagę najbardziej przykuła Twoja fryzura, ostatnio jestem fanką tak ściętych włosów. Niby nic nowego i oryginalnego ale wyglądasz w nich rewelacyjnie *.*
    Zapraszam do mnie: http://wikkistyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie wyglądasz :)

    http://oliwia-moda-dodatki.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna jest ta sukienka, a Ty w niej cudownie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń

Blog Archive

Search This Blog

Obsługiwane przez usługę Blogger.